Здраво другари!
Надам се да сте сви добро!
Јуче сте били баш вредни! Бравооо!
Ево наших данашњих садржаја:
***Математика : Сабирање бројева ( 32 + 5 )
Прошле седмице сте на ТВ часу пратили сабирање двоцифреног и једноцифреног броја . Надам се да сте разумели учитељицу и запамтили . Ако нисте ми ћемо се данас подсетити .
Поступак је исти као када смо сабирали двоцифрени и једноцифрени број у другој десетици .
Подсећам : 12 + 5 = ( 10 +2 ) + 5 = 10 + ( 2 +5 ) = 10 + 7 = 17
што значи двоцифрени број смо раздвојили на десетицу и јединице , затим здружили јединице и сабрали са десетицом .
Исти је начин и код овог начина сабирања само су овне веће десетице.
На пример :32 + 5 = ( 30 + 2 ) + 5 = 30 + ( 2 + 5 ) = 30 + 7 = 37
Још један пример:
У уџбенику на 42.-ој страни имате примере . Пажљиво их прочитајте . Решите задатке на 42.ој и 43.-ој страни .
***Српски језик :,, Лисица и гавран ,, - народна басна
У свеску одговорите на питања са 87. стране.
Поздрав Лепотани!!!❤️
Надам се да сте сви добро!
Јуче сте били баш вредни! Бравооо!
Ево наших данашњих садржаја:
***Математика : Сабирање бројева ( 32 + 5 )
Прошле седмице сте на ТВ часу пратили сабирање двоцифреног и једноцифреног броја . Надам се да сте разумели учитељицу и запамтили . Ако нисте ми ћемо се данас подсетити .
Поступак је исти као када смо сабирали двоцифрени и једноцифрени број у другој десетици .
Подсећам : 12 + 5 = ( 10 +2 ) + 5 = 10 + ( 2 +5 ) = 10 + 7 = 17
што значи двоцифрени број смо раздвојили на десетицу и јединице , затим здружили јединице и сабрали са десетицом .
Исти је начин и код овог начина сабирања само су овне веће десетице.
На пример :32 + 5 = ( 30 + 2 ) + 5 = 30 + ( 2 + 5 ) = 30 + 7 = 37
Још један пример:
У уџбенику на 42.-ој страни имате примере . Пажљиво их прочитајте . Решите задатке на 42.ој и 43.-ој страни .
***Српски језик :,, Лисица и гавран ,, - народна басна
Испод приче пише да је басна . Сећате ли се шта смо рекли да су басне .
***Басне су приче у којима животиње имају особине људи ( говоре и понашају се као људи ).Причу пажљиво прочитајте неколико пута гласно . У свеску запишите следеће:
Лисица и гавран - народна басна
*Тема басне : лисица хвали гаврана
*Ликови у басни : лисица и гавран
*Особине лисице : лукава , мудра , неискрена и похлепна
*Особине гаврана : наиван , воли када га хвале, непромишљен
*Поука приче : Треба бити опрезан ( не треба веровати у све што вам кажу ).
.* Запишите шта су басне , а затим одговорите на питања која се налазе испод текста .
***Свет око нас : Гајене биљке
Учили смо да су САМОНИКЛЕ БИЉКЕ биљке које човек не мора да негује и
гаји да би расле. За разлику од њих, постоје и ГАЈЕНЕ БИЉКЕ, а то су биљке које
сеје и о којима брине човек и које користи у исхрани.
У вашем уџбенику, на странама 86. и 87. пажљиво прочитајте текст и погледајте слике. Прочитај где човек гаји биљке, а
затим у своју свеску напиши наслов:
ГАЈЕНЕ БИЉКЕ, испод наслова напиши:
Гајене биљке су оне које
сеје и о којим брине човек.
У свеску нацртај табелу и у свако поље
напиши бар по још две биљке које човек гаји у ВОЋЊАКУ, ПОВРТЊАКУ, НА ЊИВИ, као
и две УКРАСНЕ БИЉКЕ.
У свеску одговорите на питања са 87. стране.
Поздрав Лепотани!!!❤️
Нема коментара:
Постави коментар