понедељак, 11. мај 2020.

Здраво другари! 
Надам се да сте добро и да сте се одморили мало .
 Прошле седмице сте били баш вредни ! Бравоооо! 
Ево данашњих садржаја:
*** Српски језик : Текст ,, Дум ,дум Оливер и његов бубањ -Игор Коларев



:




Повежи називе са инструментом.

Да ли сте ви некад ,,свирали ,, бубњеве по кући или ,,лупали ,, нећим по нечему . Да ли су ваши укућани уживали ?


На You Tube https://www.youtube.com/watch?v=jcv7X7gxCuU, имате презентацију часа на којем се обрађује песма „Дум, дум Оливер и његов бубањ“. Пажљиво погледајте овај час.
У вашем уџбенику нађите овај текст и пажљиво прочитајте неколико пута гласно !


*** Математика : Сабирање двоцифрених бројева (46 +14)

Данас ћемо да радимо сабирање двоцифрених бројева . Како је за вас најлакше ово сабирање . 
*** Прво двоцифрене бројеве раставите на збир десетица и јединица 
*** Здружите десетице са десетицама , јединице са јединицама 
***Саберете десетице са десетицама , јединице са јединицама 
*** Збир десетица саберете са збиром јединица 
46 + 14 = (40 +6 )
+ (10 +4 ) = ( 40 + 10 ) + ( 6 + 4 ) = 50 + 10 = 60

Постоји и други начин : првом сабирку додате други сабирак растављен на десетице и јединице .
38 + 12 = (38 +10) + 2 = 48 + 2 = 50


Све ово имате објашњено на 66.-ој страни у вашем уџбенику , пажљиво прочитајте . Решите у свескама задатке са 66.стране , а  задатке на 67.-ој страни решите у уџбенику.


*** Физичко и здравствено  васпитање : Елементарне игре по избору ученика 
 Прво се добро загрејте , урадите вежбе обликовања , а затим играјте игре по вашем избору . Ако сте неодлучни ево неких предлога : ,, Школице '' , ,,Леденог чике '', ,,Ластиш'', ,, Прескакање вијаче ''. Ово су само предлози . Ви бирајте !!!

***Музичка култура : Песма ,, Саобраћајац''
Из света око нас смо научили шта ради саобраћајац , коју он важну улогу има у нашем друштву . Како то помаже деци и људима у саобраћају . Зашто га деца воле ?
Данас ћете да научите песму ,,Саобраћајац''.
Препишите је у свеске и нацртајте саобраћајца .

*** Саобраћајац 

Један , два, један, два.
У граду ме свако зна.

На црвено светло стој,
На зелено КРЕЋИ.

Ако добро пазиш сад, 
улицу ћеш прећи !

Један , два , један, два .
Саобраћајац , то сам ја!!!

































*** Грађанско васпитање :  Тема :Љубав 







Данашња тема је љубав. Шта је љубав?   Осећање које покреће све у животу .  Да нема љубави не би било ни  правог живота .
Љубав осећате према родитељима, браћи , сестрама , родбини , другарима , природи , животињама .
Како показујете љубав? Неко ће од вас рећи  загрљајем , пољубцем .....

Која је боја љубави ? 
Када хоћемо да покажемо да некога волимо . Шта му нацртамо .❤️
Све ћете то приказати на цртежу . 
Ваш задатак је да прикажете како би показали љубав: очима , уснама, лицем , рукама , целим телом .
Нацртајте силуету човека и локализујте своју љубав. Нацртајте где осећате љубав ? Где почиње , куда се шири ? Какве је боје ? које је јачине ?

Ево шта су деца рекла о љубави :
* Љубав нас тера да се смејемо , чак и када семо уморни .
* Љубав је када су бака и дека и даље пријатељи, и ако се потпуно познају .
* Љубав је кака ти мени недостајеш , а ја теби не.
* Љубав је када човек једну жену разликује од свих осталих .

Ја вама желим пуууно љубави у животу !!! ❤️

Поздрав Лепотани !!!





















Нема коментара:

Постави коментар