Здраво другари!
Надам се да сте сви добро !
Јуче сте били баш вредни ! Браво !
Свима који славе С Р Е Ћ Н А С Л А В А ! ! !
*** Ево данашњих садржаја :
***Српски језик ,, Тужибаба ,, - Д. Радовић
Сећате ли се , било је неколико случајева на почетку школске године, да неко пријави како му је друг из клупе узео гумицу без питања ? Присетите се како смо то решавали . Врло брзо смо то решили . Данас ћемо се упознати са једним дивним текстом који је написао Душан Радовић . Описујући ситуацију из једног одељења са једног часа.
Надам се да сте сви добро !
Јуче сте били баш вредни ! Браво !
Свима који славе С Р Е Ћ Н А С Л А В А ! ! !
*** Ево данашњих садржаја :
***Српски језик ,, Тужибаба ,, - Д. Радовић
Сећате ли се , било је неколико случајева на почетку школске године, да неко пријави како му је друг из клупе узео гумицу без питања ? Присетите се како смо то решавали . Врло брзо смо то решили . Данас ћемо се упознати са једним дивним текстом који је написао Душан Радовић . Описујући ситуацију из једног одељења са једног часа.
Пажљиво прочитајте текст , затим у вашим свескама из српског језика запишите следеће:
Тужибаба
Душан Радовић
Текст ,, Тужибаба ,, је драмски текст .
Написан је по улогама.
Личности у тексту су : учитељица . тужибаба , дечак
Место дешавања : учионица
*** Драмски текстови су писани тако да могу да се изводе ( одглуме ) на позоришној сцени .
Када се текст учи за читање по улогама или извођење на сцени , део који се налази у заградама се не изговара . Он служи као објашњење или упутство извођачу како да се понаша на сцени .
Оговорити на питања :
1.За кога кажемо да је тужибаба?
2.Да ли си некад био/ла тужибаба?
3.Шта мислиш о таквој деци ?
Решите укрштеницу која се налази испод текста у вашим уџбеницима !
*** Математика : Одузимање ( 76 - 24 )
Данас ћемо радити одузимање двоцифрених бројева . Ви сте то слушали на ТВ настави .
Да се подсетимо :
Прво се и умањеник и умањилац раздвоје на десетице и јединице , затим се десетице одузимају од десетица , јединице од јединица .
( 85 - 32 ) = ( 80 +5 ) -( 30 +2 ) = ( 80 - 30 ) + ( 5 - 2 ) = 50 + 3 = 53
У вашим уџбеницима на 59.-ој страни је све детаљно објашњено . Прочитајте и то објашњење и решите задатке са те стране у вашим свескама.
Поздрав Лепотани!!!
Нема коментара:
Постави коментар